Pytania i odpowiedzi

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania.
Masz inne pytanie? Prosimy o kontakt z nami.

Gdzie mogę kupić profesjonalne nożyczki Kasho oraz brzytwy do stylizacji?

Cały czas rozszerzamy listę naszych dystrybutorów.
Znajdź najbliższego sprzedawcę lub z naszym Centrum Obsługi Klienta,
tel.: 801-KASHO-1 (801 527 461)*

*bezpłatne połączenia z telefonów stacjonarnych z całej Polski, za połączenia z telefonów komórkowych, opłata zgodna z taryfą Twojego operatora.

Czy są dostępne nożyczki Kasho dla leworęcznych?

Tak, w naszej ofercie posiadamy dwa modele w serii Ivory, (KIV 52 SL, KIV 52 OSL) oraz w serii Design Masters dwa modele (KDM 55 OSL oraz KDM 60 OSL)


Czy są specjalne oferty i promocje?

Prosimy skontaktować się bezpośrednio z naszym dystrybutorem lub z naszym Centrum Obsługi Klienta,
tel.: 801-KASHO-1 (801 527 461)*

*bezpłatne połączenia z telefonów stacjonarnych z całej Polski, za połączenia z telefonów komórkowych, opłata zgodna z taryfą Twojego operatora.

Jakie są różnice pomiędzy nożyczkami w każdej serii?

Oferujemy szeroką gamę profesjonalnych nożyczek, które zaspokoją potrzeby każdego stylisty.
Począwszy od naszych topowych nożyczek ze stali damasceńskiej, najwyższej klasy nożyczki z serii Millennium, aż do naszych najbardziej ekonomicznych nożyczek z serii Design Master.

Wszystkie nasze nożyczki wykonane są z najwyższej jakości japońskiej stali nierdzewnej z wykorzystaniem najnowszej technologii połączonej z wyjątkowym kunsztem ekspertów.
Ponad to WSZYSTKIE nasze nożyczki są w całości wyprodukowane w Japonii.

Istnieją pewne subtelne różnice pomiędzy nożyczkami z każdej serii, zarówno pod względem materiałowym, rzemiosła, systemu regulacji jak i wykorzystanej technologii.


Gdzie mogę wysłać maje nożyczki Kasho do ostrzenia?

Zalecamy wysyłanie wszystkich nożyczek Kasho do naszej firmy (DJR Polska, Kamienny Most 6, 37-700 Przemyśl) po wypełnieniu gotowego formularza zlecenia serwisowego. Prosimy o zapoznanie się z naszymi warunkami Zlecenia Usługi Serwisowej.
Można także po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu warunków z naszym Centrum Obsługi Klienta, tel.: 801-KASHO-1 (801 527 461)*.

Nożyczki Kasho wysyłamy w dzień serwisowy (dwa razy w miesiącu) do Europejskiego Centrum Serwisowego w Niemczech.

*bezpłatne połączenia z telefonów stacjonarnych z całej Polski, za połączenia z telefonów komórkowych, opłata zgodna z taryfą Twojego operatora.

Jak często powinno się wysyłać moje nożyczki Kasho do centrum serwisowego?

Na podstawie średniego zużycia, zalecamy przesyłanie nożyczek Kasho do ostrzenia, raz na rok.
Jednakże, w zależności od częstotliwości i intensywności stosowania, niektóre nożyczki mogą wymagać częstszego ostrzenia.


Jak mogę poznać, czy moje nożyczki Kasho są oryginalne?

Profesjonalne nożyczki Kasho wykonane są w technologii uniemożliwiającej ich podrobienie.
Jednakże jak każdy produkt z najwyższej półki, posiadają na rynku wiele podróbek, oferowanych pod marką Kasho.

Oryginalne nożyczki Kasho zawsze oznaczone są logo Kasho (pionowy napis i japoński symbol) oraz wygrawerowanym napisem „KAI Japan”.

Staramy się walczyć zgodnymi z prawem metodami z podróbkami oraz nożyczkami udającymi markę Kasho.
Trudno sobie wyobrazić, aby zaawansowana technologia oraz wyjątkowy materiał użyty w naszych nożyczkach kosztował w wyrobie gotowym poniżej 200 zł.


CHOOSE SMART,  CHOOSE WELL,  CHOOSE KASHO