Zasady serwisowania Kasho

Prawidłowe ostrzenie oraz konserwacja Twoich nożyczek Kasho jest gwarancją zachowania ich jak najwyższej jakości i niezawodności.
Zalecamy stosowanie Zasad Serwisowania Twoich nożyczek Kasho.


Zasady Serwisowania Nożyczek Kasho

Przestrzegamy przed firmami, które twierdzą, że są upoważnione do ostrzenia nożyczek Kasho, przeszkolone przez Kasho lub pracowały dla Kasho.
Wiele z tych firm nie posiada odpowiedniego wyposażenia oraz nie są odpowiednio przeszkolone do ostrzenia nożyczek Kasho.

Wielcy styliści nie raz narazili swoje nożyczki Kasho na uszkodzenie przez kogoś, kto twierdzi, że jest uprawnionym serwisem ostrzącym, a nie jest!

Zalecamy, aby nożyczki Kasho, które potrzebują ostrzenia zostały wysłane do naszego Centrum Serwisowego.
Możesz skontaktować się z nami lub skorzystać z formularza online.

Jeżeli posiadasz nożyczki Kasho ostrzone gdziekolwiek poza autoryzowanym serwisem – ich gwarancja natychmiast przestaje obowiązywać!
Ponadto ostrzenie nożyczek Kasho w nieautoryzowanych serwisach nie tylko może dać niezadawalające efekty, ale także trwale uszkodzić Twoje nożyczki.
Uważaj na serwisy reklamujące się, jako autoryzowane przez Kasho. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt z nami.

Przesłane do nas nożyczki wysyłamy dwa razy w miesiącu do Europejskiego Centrum Serwisowego w Solingen w Niemczech.
Zgłaszanie do nas nożyczek do serwisu i / lub ostrzenia prosimy dokonywać za pomocą Formularza Zlecenia Serwisu na naszej stronie internetowej.


Produkty KAI / KASHO prezentowane w serwisie www.kasho.pl oraz będące w ofercie naszej firmy są narzędziami i akcesoriami przeznaczonymi wyłącznie dla profesjonalistów i jako takie należy je traktować. Wszystkie narzędzia oraz akcesoria posiadające ostrza są klasyfikowane jako produkty "higieniczne".

CHOOSE SMART,  CHOOSE WELL,  CHOOSE KASHO